VISUL


Culege-ma, din picaturi de stele,
Atinge-ma, saruta-ma cu ele
Risipeste-ma, sub ultimele ploi
Invata-ma, sa le impart la doi
Ia-mi trupul in visari cu tine!
Respira-ma, cu gandurile pline,
Primeste-ma, cu palmele deschise...
Aduna-ma prin mangaieri promise
Si fii al meu cat tine orizontul!
De parca cerul ne-ar permite totul...
De parca am putea pluti mereu,
Si nici un drum vreodata ar fi greu...
Cunoaste-mi fiecare dor,
Arata-mi despre tine orice zbor!
Pe urma , strange-ma aproape
Si povesteste-mi-le iar pe toate!
Atinge-ma cu aripile reci
Si poarta-ma cu tine unde pleci...
Iubeste-ma cum iti mai amintesti
Si lasa-ma sa fiu ce iti doresti....

1 comentarii:

WebdesignPremiumRomania spunea...

Extraordinar. Imi place foarte mult!

Trimiteți un comentariu

Va place blogul meu?

Follow me

Twitter

Follow lya1960 on Twitter

Camere web in lume