TIMPUL


De la Ireal du-mă la Real.

Din întuneric du-mă la lumină.

Din moarte du-mă către nemurire.

Patru calități sunt cerute pe acest drum:

-Discernământ

-Bună conduită

-Echilibrul dorinței

-Iubire- Schimbarea zodiei

Aşa-mi spuneam încă ieri, mereu:amintire e numai a unui ceas care a fost -orice vis pentru mine. Lângă tine nici o lumină, nici o stea, nici un zeu nu rămâne.

----Uită Arcadia!- Ceasul ce nu vrea să bată, nerotunjitul,neîmplinitul, să-l uiți. Cu ceața ta spicele n-au legământ,la curtea ta nu se umplu ulcioarele, până la tine de-abia străbate cuvânt din patria unde domn este soarele. Basmul e totdeauna la alții,minunea aiurea și astrul în larguri.În preajma ta - nu!

În imperiul negurii - tu cufundă-te şi adună-te-n praguri. Sub zarea joasă şi fără pățanii cu jalea pe umeri perindă-se anii. Aşa-mi spuneam încă ieri, mereu,călcând în țărâna peste o floare,sau peste umbra surprinsă a vre unui zeu,ce calea-mi aţine, dar nu rămâne.

Doamne, cum ne-am despărțit cu toții. Poate că şi prietenia şi iubirea nu merită, într-adevăr, să fie trăite, dacă nu sunt veșnice. O viată întreagă de frumusețe, asta ar însemna ceva, într-adevăr. Încă ieri, numai ieri, doar ieri mă apăram cu frică de zodia nouă ce se ridică. Şi azi, dintr-o dată, neașteptat, acest răsărit.

Ce cântec nemăsurat!

Ca unui orb vindecat, lumea-n lumină, mi s-a lărgit .

Puterile mișca-n zenit.

Deschid porțile: Timp neumblat,bine-ai venit,bine-ai venit!

Greșeala oamenilor a fost ca niciodată nu s-au priceput sa se uite lângă ei. Li s-a părut ca dacă fericirea exista, ea trebuie sa fie inaccesibila sau foarte greu de atins. Dincolo de orizontul lor.Vă înspăimântă faptul că dacă nu aţi urma pe cineva, atunci v-ați simți singuri? Atunci fiți singuri! Deoarece aceasta e singura modalitate prin intermediul căreia să aflați cine și ce sunteți: stupizi, vinovați şi pustii în suflet.

Dar în explorarea pe care o veţi face, să nu vă izolați de restul lumii, iar această cercetare nu trebuie să vă transforme în niște nevrotici. Acceptați faptul că nu există nici o deosebire între individual şi colectiv, așa că ați participat la crearea lumii cu tot ceea ce vă reprezintă, prin urmare lumea oglindește ceea ce sunteți.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va place blogul meu?

Follow me

Twitter

Follow lya1960 on Twitter

Camere web in lume