VINO-N LUMEA MEA


Haide vino-n lumea mea
Sa te-nvat ce-i dragostea.
E o lume ce te-ncanta…
Nu-i nevoie de cuvinte,
Vei trai un.. vis ferice
Nimenea n-o sa ți-l strice.
Iar alăturea de mine
Numai clipe de iubire,
In atingeri cu tandrețe,
Vei primi multe gurite
Si-o îmbrățișare lina
Plina de mireasma fina…
Haide vino-n lumea mea
Care nu e deloc rea
Inima vibrează-n dor
Totul e mângâietor…
Vino…sa ma strigi pe nume
Sa trăiești în a mea lume
Intr-o lume de poveste
Unde doar iubire este…
In cristalul dimineții
Gustand frumusețea vieții
Si prin voal de inserare
S-avem clipe de-ncantare…

Haide vino-n lumea mea
Atunci vei putea vedea
Zi cu soare…răsărind
Vântul ploii frematand
Peste noi de va ploua
Picăturile-or suna
Intr-un sunet mai blajin
De-am sa am ochi-ti senini
Sa-i privesc și sa-i iubesc
In ei sa ma oglindesc…
Când amurgul va sosi
Îți voi scrie poezii,
Le vom citi sub clar de luna
Tot ținându-ne de mana,
In acorduri de chitara
Vom zări cerul de afara
Cu steluțe colorate.
Ce-or sclipi toate deodată
Nicicând nu ne-om plictisi
Fermecații n fantezii…
Pașii noștri vor dansa
Doar aici in lumea mea.
Nu e mare…este mica
Unica…romantica…

Nu este răpus cel ce este învins…ci doar cel ce renunța la al sau vis…A-ți crea o lume în care sa te refugiezi pentru a uita de tristeți…nu este o amăgire…este doar o clipa…de relaxare…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va place blogul meu?

Follow me

Twitter

Follow lya1960 on Twitter

Camere web in lume